Tim Van Damme Pakde Sulas

Me

Blog

Repotnya Bekerja kalau Ikut sertifikat ISO……….

puskesmasSore hari kira kira pukul 5 sore, seorang teman ibunya arek-arek bertandang ke rumah, untuk keperluan menanyakan tentang masalah pendidikan anaknya, maklum anaknya baru kelas 1SD, dan kebetulan anakya dia juga teman sekelas anak kami. Setelah ngomong sana-sini tentang perkembangan sekolah anak kami samapailah pada percakapan yang menarik untuk disimak, oh ya, perlu diketahui teman ibunya arek- arek ini berkerja  sebagai paramedis di sebuah Puskesmas di surabaya.Sebut saja sebagai” Dia”.

Dia, “ Repot mas kerja saiki, tampah susah ae “

Aku, “ Sing repot apane ?”.

Dia,” “ Saiki harus ini-itu, durung maneh buat laporan sampek bengi, sampai bapake arek – arek ngamuk”

Aku, “ Loh, nek mulih bengi kan oleh uang lembur ?”

Dia,” Boro –boro oleh uang lembur, tekor iku sing mesti !”

Aku,” Kok isok dadi ngono iku yo opo critane?”

Dia, “ Mas, saiki puskesmas juga ikut sertifikat ISO….., dadi saiki semua harus tercatat, dan di file. misalnya kalau ngajak rapat saja harus dibuat surat undangan, padahal mejone lho jejer”.

Aku,” Kan nggak opo-opo, itukan demi tertib administrasi”

Dia, “iyo yoan, saiki mas puskesmas kudu di hias biar tampak rapi menarik, iku koyok rumahsakit yang mahal”

Aku, “ Iku kan apik, dadi ada perubahan sing positif.”

Dia, “ Masalahe gak ngono, tapi tuku hiasan iku nggawe duwik pribadi, aku tekor terus. Terus mas saiki nek nglayani pasien kudu bersikap ramah, manis, nek njelasno kudu sampai dimengerti karo pasien ,ibarate pegawai puskesmas iku koyok nggawe topeng, masiyo mangkel, yo kudu senyum“

Aku,” Yoiku siang diarani pelayanan sing profesional, masiyo mangkel  kudu tetap tersenyum, dadi gak koyok ndik jaman biyen-biyen, soale biyen-biyen pegawai pemerintah, terutama sing berurusan karo pelayanan publik koyok burisrowo.”

Dia,”Iyo yoan, terus soal aku sing tekor iku yo opo?”

Aku, “ Yo embuh”

0 comments :

Post a Comment